Reklamace a odstoupení od smlouvy

Reklamace zboží

Při přebírání zásilky ji prosíme co nejlépe zkontrolujte, zda nemá porušený nebo poškozený obal. Pokud je zásilka zjevně poškozena, nepřebírejte ji.

Pokud je zboží poškozeno i když obal je neporušený, ozvěte se nám co nejdříve emailem nebo telefonicky a domluvíme se na vhodném postupu. Zároveň prosíme nafoťte poškozené zboží i obal pro pozdější posouzení reklamace.

Záruční doba prodávaného zboží je 24 měsíců (pokud na faktuře není uvedena záruční doba delší) a začíná běžet dnem převzetí zásilky. Při podání reklamace nás prosím kontaktujte na shop@designspot.cz a dohodneme se na postupu předání zboží.

Odstoupení od smlouvy

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu lze do 30 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodnete, napište nám to na shop@designspot.cz. Zboží pak co nejdříve (nejpozději do 14 dnů od oznámení) zašlete zpět na naši adresu (uvedena níže).

Náklady spojené s navrácením zboží nese zákazník. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité, v původním obalu a možno dalšího prodeje. Pokud jste současně se zbožím obdrželi dárek, je třeba poslat zpět i tento dárek.

Peníze vám pak vrátíme převodem na účet nejpozději do 5 dnů. Popřípadě může být výše platby snížena o případné poškození nebo opotřebení zboží. Prosíme, nezasílejte zboží na dobírku – takové zásilky nepřebíráme.

Adresa pro zasílání 

DESIGNSPOT
Minská 775/4
101 00 Praha 10