Vrácení a reklamace

Změnili jste názor nebo zboží nesplňuje vaše očekávání? Pošlete nám ho zpět. S námi je to jednoduché. Na vrácení máte 90 dnů a je to zdarma. Vrácení v prodloužené lhůtě není možné pouze u zboží, které bylo objednáno a upraveno na míru pro vás (například nábytek s jiným než standardně nabízeným čalouněním, sestavy STRING atd.).

V případě reklamace je následující postup stejný. Na zboží z naší nabídky platí záruka 24 měsíců (pokud není uvedena záruční doba delší) a to i pro nákupy na firmu.

Doplňky, lampy a menší zboží

  1. Vyplňte formulář ve spodní části stránky. Pokud jste objednávku hradili převodem nebo dobírkou, nezapomeňte uvést také číslo účtu pro vrácení platby.
  2. Zboží prosíme pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud se jedná o vrácení, je důležité, aby zboží bylo nepoužité, nepoškozené a včetně originálního obalu.
  3. Balíček přineste na nejbližší pobočku Zásilkovny (najdete zde) a obsluze uveďte kód 91001662, díky kterému ho odešlou zdarma zpět k nám.

A to je vše. Jakmile nám balíček dorazí, nejpozději do několika dnů vám vrátíme zaplacenou částku nebo odešleme nový kus zboží, podle vaší preference.

Nábytek a rozměrné zboží

U větších kusů jako nábytek, podlahové lampy, koberce apod. nás prosím nejprve kontaktujte a domluvíme spolu nejlepší postup.

Formulář pro vrácení