Vrácení a reklamace
Změnili jste názor nebo zboží nesplňuje vaše očekávání? Pošlete nám ho zpět. S námi je to jednoduché. Na vrácení máte 90 dnů a je to zdarma. Vrácení v prodloužené lhůtě není možné pouze u zboží, které bylo objednáno a upraveno na míru pro vás (například nábytek s jiným než standardně nabízeným čalouněním apod.).
V případě reklamace je následující postup stejný. Na zboží z naší nabídky platí záruka 24 měsíců (pokud není uvedena záruční doba delší) a to i pro nákupy na firmu.
Doplňky, lampy a menší zboží
- Vyplňte formulář ve spodní části stránky. Pokud jste objednávku hradili převodem nebo dobírkou, nezapomeňte uvést také číslo účtu pro vrácení platby.
- Zboží prosíme pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud se jedná o vrácení, je důležité, aby zboží bylo nepoužité, nepoškozené a včetně originálního obalu.
- Balíček přineste na nejbližší pobočku Zásilkovny (najdete zde) a obsluze uveďte kód 91001662, díky kterému ho odešlou zdarma zpět k nám.
A to je vše. Jakmile nám balíček dorazí, nejpozději do několika dnů vám vrátíme zaplacenou částku nebo odešleme nový kus zboží, podle vaší preference.
Nábytek a rozměrné zboží
U větších kusů jako nábytek, podlahové lampy, koberce apod. nás prosím nejprve kontaktujte a domluvíme spolu nejlepší postup.